Ma este nagyon figyelnünk kell rá, hogy annyi suta és kisszerű rosszindulat után ne legyen bennünk káröröm, de még fricskázás se! A lehetőség, amit kaptunk egymástól olyan felemelő, hogy maradjunk ezen a szinten!

Engem eddig minden választásban a nemzetem iránti bizalom megtarthatósága érdekelt. 2002-ben, a választási csalás éjszakáján is azt mondtam: nem vagyok kétségbeesve. Hajszálnyi nemzetellenes győzelem 97%-nyi nemzetellenes tömegtájékoztatás hatására – nem túl rossz eredmény.

Ma este ennél többet éltem át. A nyomasztó néptudat-manipulálási arány maradt ugyan, és tudom, hogy nagyon sok primitív ember maradt még köröttünk, ez a hozzászólások némelyikéből vígan kitűnik, de már nem képeznek többséget, Magyarország tiszta tudata talpra állt, a józanság feltört és szétáradt.

Ne, valóban ne károgjunk a vesztesek felett, de akkor ők se csiklandozzák az orrunkat az eredmények komikus értékelésével!

Mit akarhat a Szentlélek Magyarországgal? Ez az igazi kérdés, amikor már nem csak a túlélésért kell fennmaradnunk. Néhányszor megmentettük már a térségünket, vagy ugyanez most túl nagy álom lenne? Ma szabad nagyokat álmodni, de nem szabad feladnunk a jelen helyzetben az Ő akaratának keresését. Isten, áldd meg a magyart!

 

 

 

süti beállítások módosítása