Hozzászólnék a sajtószabadság-tüntetéshez. Szeretem Gyöngyöspatát, főleg, ha nyugodt. Szeretem az Izáj-oltárt, ha valaki nem tudja, mi az, jobb, ha itt abbahagyja a cikk olvasását, mert a továbbiakhoz kevésnek bizonyul majd az intellektusa. Fiatal barátaim vakbélproblémákkal küszködtek a nevetéstől, amikor végigolvasták és hallgatták Szánnivaló (becenevén Szanyi) képviselő bebukását az ellenőrizetlen, banális gyöngyöspatai híreknek világgá kürtölése miatt, amely a legrangosabb hírügynökségeken keresztül történt (http://bombahir.hu/hirek/szanyi-tibort-konnyu-megszivatni-telefonbetyarkodas-hangfelvetelekkel). Kicsit így is zötyögött a közreadás, mert a horror-kofa-pletykáknak a kommunista pártvezetés szűrőjén át kellett ugyan menniük, a valóság szűrőjét viszont nagy ívben kerülte valamennyi hivatalos párt-sajtóközlemény sorozat.

Még hogy telefonbetyárkodás? Felfedek egy személyes titkomat. Az elmúlt hetekben kaptam egy telefonos álhírt az egyik kántorommal kapcsolatban. Ezt ellenőrizetlenül elfogadva, közismert kíméletességemmel szankcionáltam a fiatalembert, amelyért végül nekem kellett megkövetnem őt, nem azért, mert olyan alázatos lennék, hanem mert ha az ember ilyen hibát követ el, akkor így van rendjén. Na és ez még csak egy személyes, házon belüli ügy. Szánnivaló képviselő úrnak az MTI-ben illett volna egy bocsánatkérő kommünikét közzé tenni, mondván: „Pongyolaságomért, amely elfogultságomból, előítéletességemből és szélsőséges szemléletemből ered, félrevezettem a lakosságot olyan álhírek alapján, amelyek bármennyire is szították hobby-felháborodásomat, mégiscsak alapos ellenőrzést kívántak volna egy magamfajta politikai szereplőtől. Tanulságként elismerem, hogy a bevallásom szerint cigány és zsidó többségből álló szavazókörzetem Angyalföldön van, ezért súlyos következtetés számomra, hogy nem sztárolom magam többé olyan vidékek ügye miatt, amelyeknek megvan az illetékes parlamenti képviseletük.”

A korrekt önkontroll helyett, a valóságot feltáró, utolsó telefonbeszélgetésben nagyjából így nyilatkozik Szánnivaló képviselő elvt…izé úr: Félretájékoztattam a közvéleményt. Na és?! (Hú, de ismerős!) Így is súlyos mindaz, ami Gyöngyöspatán folyik (fogalma sincs róla, mi folyik Gyöngyöspatán, ha minden megetethető vele).

Március 15: én is tüntetek, ha kell egy személyben, a sajtószabadságért, tudniillik az olvasók szabadságáért, egyetlen hazug tájékoztató se mondhassa a jövőben: „Hazudtam? Na és?!”. Tiltakozom és szánakozom.

süti beállítások módosítása