MERRE TART A HETI VÁLASZ?

 2015.02.12. 21:40

jegyzet_sablon.jpg

Merre tart a Heti Válasz? A megosztottságtól sem szabad kétségbe esnünk, amikor a Heti Válasz, az eddig polgári, sőt valamelyest nemzeti értékrendet valló folyóirat vesz sortűz alá, személyesen engem, aki saját blogomon merészelek véleményt nyilvánítani a veszprémi helyzetről. Közvetve persze az én lejáratásom kísérlete mögött a baloldali jelölt támogatása folyik, annyira nem lehet egyszerű gondolkodású a cikkíró Szőnyi Szilárd sem, hogy ezt ne vegye észre, vagy az olvasókról higgye, hogy elkerüli a figyelmüket. Mi folyik az eddig jobboldalinak tartott médiában? Megosztás… és ez sokakat félrevezet. „Katolikus pap kampányol…” Először is, ha így is lenne, miért ne tehetné közülünk bárki? Hagyjuk már ezt a dohos kifogást, hiszen mindenki mással azonos jogokkal rendelkezünk! Szőnyi Szilárd – a cikkíró – itt nőtt fel a templomunk közelében. Hajdan az Igen katolikus ifjúsági folyóirat munkatársa volt, akkoriban változó sűrűséggel én is dolgoztam a lapnak. Egyszeriben rejtélyes gyorsasággal kikerült onnan, igaz, a polgári oldalon maradt. Szülei a mai napig közösségünk példaadó, segítőkész, nagyon kedves stílusú tagjai. A család fiatalabb nemzedéke ide érkezésemtől barátaival együtt ellenségesen állt hozzám és kezdeményezéseimhez, lelkük rajta. Ám hogy Szilárd politikai jellegű, nyilvános támadásban dolgozza fel mindezt, sosem feltételeztem. Megtörtént. Kisszerű húzás, nem vitás… azaz csak ennyiről lenne szó?

süti beállítások módosítása